Translate

mercredi 25 avril 2018

un petit air de printemps

bonjour a tous.
oups, comme souvent, j'ai manqué le délai pour ma carte
mais bon, tant pis, je vous la montre quand même...
elle est sur le thème du printemps


je joue avec:

Polka Doodles: tout va
Simon: tout va
Sweet Stamper: trop mignon
Crafty Catz: tout va
Penny Black: fleur de printemps
Penny Black and More. noir blanc et une couleur,
 le jaune pour moi


le sketch est de sketch saturday mais j'ai manqué le délai...

merci de vos visites et prenez soin de vous.

8 commentaires:

  1. Thanks for joining Penny Black & More @ Allsorts challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    RépondreSupprimer
  2. Such a bright and sunny card Fabiole, thanks so much for joining in at Penny Black and More challenge.

    B x

    RépondreSupprimer
  3. Love all the sunny colors on your card - that's a great sketch, too! Thank you for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    RépondreSupprimer
  4. Your card is wonderful.
    Hugs
    Kuni

    RépondreSupprimer
  5. Really wonderful card. Thanks a lot for joining us at our Too Cute challenge by Sweet Stampers Challenge
    Hope to see you again.
    Hugs and greetings Angela DT

    RépondreSupprimer
  6. Thanks for joining us in our week 14 Anything Goes challenge at Polkadoodles

    RépondreSupprimer
  7. Une carte pleine de lumière, c'est extra !
    Bises

    RépondreSupprimer
  8. Pretty card, love the bumble Bee’s . Thank you for sharing your card with us at PBSC. hope to see you again next time.
    Hugs Babs DT x

    RépondreSupprimer