Translate

mardi 8 octobre 2013

paysage d'hiver

ce n'est pas ma meilleure
mais bon, dans le genre sobre..
le thème est tranparent.
ça ne se voit pas beaucoup mais le fond est en papier calque
(je n'ai malheureusement plus de plastique rigide)
et je me suis inspirée de la photo
de Crafty Hazelnut's pour le côté nuit.

je participe aux challenges:

ABC: T pour transparent
Crafty Hazelnut's: photo inspiration
Stamp And Fun: brun et bleu

merci pour vos visites et prenez soin de vous.

8 commentaires:

  1. Gorgeous card...lovely scene you have created and love the deer die

    Anne

    RépondreSupprimer
  2. Hi Fabiola...love this card. A beautiful scene and such a gorgeous reindeer die. Perfect. xx

    RépondreSupprimer
  3. oh j'adore cette scène avec ce renne qui semble sortir de ce buisson.
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  4. Great card!! Thanks for joining us at CCWS this week.
    Hugs, Diana

    RépondreSupprimer
  5. Your card is beautiful Fabiola ! Love the sky and the trees... Hugs, blessings and love from Catherine

    RépondreSupprimer
  6. Gorgeous card Fabiola. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    RépondreSupprimer
  7. Beautiful card for both CHNC challenges. Challenge 6 on Crafting Musketeers is 'Christmas in October - it would be good to see this there as well, Hazel, Design Team Crafting Musketeers x

    RépondreSupprimer
  8. Your card looks really great.
    Thank’s a lot for joining us at our T for Transparent Challenge by ABC Christmas Challenge
    Hope to see you again
    Hugs and greetings
    Angela DT

    RépondreSupprimer