Translate

dimanche 13 janvier 2019

les bonnes résolutions...

bon dimanche a tous et bienvenue.
j’espère que vous avez bien profité des fêtes de fin d’année
 en famille et entre amis.

je n'ai pas eu beaucoup de temps a consacrer
 a mes chers papiers et crayons
durant cette période agitée,
ni a vous rendre visite...
honte a moi!

j'ai enfin pu jouer avec eux ce matin
et j’espère que je pourrais passer un peu de temps
a admirer les merveilles que vous avez partagé
ces derniers jours...

je partage aujourd'hui cette carte
sur les joies de l'hiver...


je joue avec:

ABC: A comme anything goes
Christmas With The Cuties: inspiré d'une chanson, let it snow
Penny Black: quelque chose de nouveau,
 les tampons pour moi
Penny Black and More. nouveau début, 
les tampons, le début d'un bonhomme de neige...
Sparkles Forum: du brillant
sur les ailes de mes elfes
Simon Monday. quelque chose de nouveau, les tampons

merci de vos visites et prenez soin de vous.



10 commentaires:

  1. Très jolie carte avec un côté ludique que j'aime beaucoup.
    Bises

    RépondreSupprimer
  2. Such a cute card with the snow fairies, thank you so much for joining us at Penny Black and More challenge this month!

    RépondreSupprimer
  3. Those little fairies are so cute - but I bet they feel cold! Adorable card, thank you for sharing at Sparkles Christmas

    RépondreSupprimer
  4. A fun creation Fabiola, many thanks for sharing with us at Penny Black and More 'New Beginnings' theme.

    B x

    RépondreSupprimer
  5. Cute little Fairies..Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    RépondreSupprimer
  6. OOOOH!! I love the long skinny card your created using the sketch!! Awesome!!Thanks for playing along with our sketch this week at Sketch Saturday!! It is always so much fun to see the different takes on our sketch.

    RépondreSupprimer
  7. Cute little fairies (think they must be cold!)

    Thanks for joining in at Sparkles Challenge this month
    Joan

    RépondreSupprimer
  8. ooooh c'est trop mignon
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  9. Wonderful christmas card with a cute image...love the way you have framed it. Thanks for sharing it with us at this years first challenge at ABC Christmas Challenge.
    Dorte x

    RépondreSupprimer
  10. Gorgeous card Fabiola :-) the image is adorable and I love the soft colours and CAS design, very cute :-)

    Thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge 🎄
    Luv
    Lols x x x

    RépondreSupprimer