Translate

mercredi 20 mars 2019

chance et prospérité

bonjour a tous,
la saint Patrick n'est pas une fête qui est populaire dans mon pays
mais j'aime toujours autant relever les défis
et puis, rien n’empêche d'envoyer de la chance a quelqu'un...

aucun tampon avec un trèfle dans mon matériel
mais en cherchant dans mes babioles de récupération
j'ai trouvé une jolie carte vintage avec des trèfles et ces adorables lutins...
de quoi apporter de la chance et beaucoup de bonnes choses pour toute une année.


 du vert pour la chance, une touche d'or pour la fortune,
et un sentiment qui s'accordait bien a l'ensemble.
a vous de me donner votre avis...

je joue avec:

Polka Doodles: tout va
All Sort: mon favori, le tampon "amour joie et bonheur"
Crafty Catz: printemps
Simon Monday: petite chose, les lutins

merci de vos visites et prenez soin de vous.


12 commentaires:

  1. A lovely card, great images and design. Thank you for joining our favourites challenge this week at Allsorts.

    Kath x

    RépondreSupprimer
  2. This is so sweet in the fresh Spring colours Fabiola, thanks so much for joining in with our 'Use a Favourite' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    RépondreSupprimer
  3. Such a pretty card! Thanks for joining us for Week 11 at Polkadodddles Crafting Challenge!

    RépondreSupprimer
  4. Fabulous card in greens!
    Thank you for sharing your creativity over at Allsorts;-))m

    RépondreSupprimer
  5. Trop jolie cette carte de la chance !
    Bises

    RépondreSupprimer
  6. Such a lovely project! Thank you for entering our challenge at Allsorts with your favourite stamp

    RépondreSupprimer
  7. Lovely St Patricks day card Fabiola

    Anne

    RépondreSupprimer
  8. So pretty, a lovely image. Thanks for joining us over at Crafty Cardmakers, hope to see you again.
    Jo x
    Dt

    RépondreSupprimer
  9. This is a cute one for sure, Fabiola! Thank you for sharing it with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    RépondreSupprimer
  10. Beautiful card! Thank you for joining our Challenge at Crafty Cardmakers. x

    RépondreSupprimer
  11. j'adooooooooooooore bises
    céline

    RépondreSupprimer
  12. Love the detail in this image. Colors pair perfectly with the paper. Thanks for playing with us at Sketch Saturday!

    RépondreSupprimer