Translate

dimanche 3 mars 2019

un peu de soleil

vous ne trouvez pas que cela sent le printemps?
moi, oui!

voilà pourquoi je craque pour un thème ananas aujourd'hui....
sucré, douceur et soleil


je joue avec:

Cardz4Guyz: clean et simple
Crafty catz: tout va
Male Room: pas de papier design

merci de vos visites et prenez soin de vous.

8 commentaires:

  1. Love this!!! The embossed gold sentiment just feels like sunshine. Thanks so much for joining us at The Card Concept.

    RépondreSupprimer
  2. What a great design - reminds me of summer. Thanks for sharing with us at The Male Room.
    Linby x
    DT

    RépondreSupprimer
  3. Beautiful card :-)) Thanks for playing along with us at The Male Room. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again. Hugs, Andreja

    RépondreSupprimer
  4. A great card! Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz. Sian.

    RépondreSupprimer
  5. Such a fun card, and the gold embossing is beautiful. Thanks so much for sharing your art with us. Have a blessed week,
    Karen
    Word Art Wednesday

    RépondreSupprimer
  6. oh j'adore !!!! cette carte respire le soleil
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  7. Lovely bright card! Thanks for joining us at Cardz for Guyz

    RépondreSupprimer
  8. Oh, tu es carrément rendu en été! LOL ...peu importe, cette carte nous fait du bien et en plus elle est super jolie! Miam, j'adore l'ananas!!

    RépondreSupprimer