Translate

mercredi 3 avril 2019

bon baiser de très loin


bonjour a tous,
bienvenue dans mon petit monde.
aujourd'hui, il neige....
la météo nous l'avait annoncé mais avec les 20 degrés d'hier,
la chute est brutale!

je vous propose une carte sur le thème du froid et de la neige!


ma petite famille d'ours blanc vous envoie ses amitiés depuis le Groenland! 
je l'ai traité comme une photo en noir et blanc
sur un fond blanc embossé de flocons.

je joue avec:

ABC: I comme Intricate
Christmas Cuties: blanc sur blanc
Crimbo: tout va
Incy Wincy: animaux
Sketch Saturday: sketch 546
Simon Wednesday: animaux
Sparkles Forum: créatures

j'adore cette petite famille d'ours....
j’espère que vous aussi

merci de vos visites et prenez soin de vous.

16 commentaires:

  1. je suis en retard dans mes coms désolée
    elle est superbe cette carte
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  2. Love your family of bears Christmas card Fabiola

    Anne

    RépondreSupprimer
  3. Super cute image I really love these polar bears,
    Thanks for joining in with our challenge at ABC Christmas Challenge,
    hugs Samantha :0)

    RépondreSupprimer
  4. Very sweet - I love the monochrome look. Thank you for sharing at Sparkles Christmas

    RépondreSupprimer
  5. Such a cute family of bears - I love it - thanks for joining us at Sparkles Christmas Challenge

    RépondreSupprimer
  6. Adorable!!! Thanks for playing with us at Sketch Saturday!

    RépondreSupprimer
  7. Tout en blanc, comme sur la banquise! Elle est magnifique!
    Biz

    RépondreSupprimer
  8. this is such a gorgeous card, and lovely bear image

    thank you for joining as at CWTC xx

    RépondreSupprimer
  9. Love your cute polar bear family

    Thanks for joining us at Sparkles Christmas This month

    Joan

    RépondreSupprimer
  10. Oooooo, I love these MFT bears! I have this set too, but I have only used it one time... :( I really must amend that! Thanks for sharing with us at CCAYR for our Family and Friends challenge! Hope to see you again! :)

    ~Marie B -DT

    RépondreSupprimer
  11. Great card, thanks for joining us at CWTC. Sue x

    RépondreSupprimer
  12. Thank you for taking the time to share this beautiful WOW card with us at Christmas with the Cutie Pies. Sarah DT

    RépondreSupprimer
  13. Lovely cold and snow themed intricate card Fabiola,
    Merci de nous avoir rejoint at ABC Chirstmas Challenge :) Lynda DT

    RépondreSupprimer
  14. Super cute!!! Thank you for joining us at CCAYR, good luck!!! Amy DT

    RépondreSupprimer
  15. Wow, love your card, Fabiola. Cute bears. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge. Luv, Wilma

    RépondreSupprimer
  16. Love this card with the adorable bear family and beautiful coloring! Thanks for joining us at MLCC blog

    Monica- DT
    https://monicascraftcorner.blogspot.com/

    RépondreSupprimer