Translate

mercredi 17 juillet 2019

ah! l'ananas

bonjour a tous,
depuis lundi, je compte les jours...
il me reste
3 jours avant les vacances!!!

j'adore mon travail mais je me réjouis de de le quitter pour quelques jours
et passer du temps avec ma famille sans le stress des horaires a respecter!

allez, je joue avec les couleurs de l'été aujourd’hui
j'ai choisi l'ananas et ses superbes couleurs jaune  et vert...
tout en fraîcheur. 





je joue avec:

Crafty Catz; tout va
Happy Little Stampers: avec un dies
Penny Black and More. couleurs d'été
Sketch Saturday: sketch
Simon Wednesday; mon propre fond

merci de vos visites et prenez soin de vous.


10 commentaires:

  1. A fantastic card Fabiola, love the colors.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    RépondreSupprimer
  2. Such a beautiful card. I love the design and zingy colours. Thank you for playing along at Polkadoodles Crafting https://polkadoodle.blogspot.com/, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    RépondreSupprimer
  3. A perfect Summery creation and ideal for our July theme at Penny Black and More challenge, thanks so much for joining in.

    B x

    RépondreSupprimer
  4. oh la la mais c'est trooooop beau ! j'adore les couleurs
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  5. Lovely card with wonderful summer colours, thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers Summer challenge.
    happy crafting
    Glenda

    RépondreSupprimer
  6. Wonderful summer card with yummy pineapple...Thank you for joining us at sweet stampers challenge,
    hugs Anke

    RépondreSupprimer
  7. ooh, i LOVE the yellow and green and how you've divide up this very summery card! thank you so much for playing along with the penny black and more challenge.
    linda

    RépondreSupprimer
  8. thank you so much for playing along with the penny black and more challenge.
    linda

    RépondreSupprimer
  9. Ta carte est très fruité et j'adore l'ananas! :))
    Biz

    RépondreSupprimer