Translate

jeudi 19 décembre 2019

poinsettias

j'aime beaucoup les poinsettias,
ils sont si élégants avec leurs belles couleurs
et mettent dans l'ambiance festive.
j'ai pensé a eux lorsque j'ai vu ce sketch de Sketch Saturday...
je suis contente de l'effet du sentiment, il brille ou disparaît selon son exposition...


tampon Penny Black
papiers Tim Holtz
encre Hi Boss
poudre d'embossage WOW
dies cuttlebug
fleurs...cadeau de Mervi


je joue avec:

All Sort; inspirée par une chanson, 
"poinsettia blossom" de Lenie Stone
Crafty Hazelnut's; le mot merry
Christmas Kickstart: dernière minute
Jingle Belles. tout va
Penny Black: brillant et scintillant

merci de vos visites et prenez soin de vous.

8 commentaires:

  1. Love your poinsettia card Fabiola I have a poinsettia sitting on my dining room table as this moment...

    Anne

    RépondreSupprimer
  2. j'adore les poinsettias aussi
    une très belle carte
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  3. Really lovely creation, super background and design. Thank you for joining our 'Inspired by a song' challenge at Allsorts.

    Kath x

    RépondreSupprimer
  4. This is gorgeous! Thanks for playing along at The Christmas Kickstart Challenge one more time, Jo x

    RépondreSupprimer
  5. Such a pretty card with traditional Christmas colors!
    Thanks so much for joining us at Allsorts challenge!
    Ellibelle's Corner

    RépondreSupprimer
  6. Lovely card, great use with the flowers!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    RépondreSupprimer
  7. Thanks for joining in at Penny Black & More challenge.
    Lynn x
    DT

    RépondreSupprimer
  8. Great card, thanks for sharing with us at the Holly and Ivy Christmas challenge. Shona xx

    RépondreSupprimer