Translate

jeudi 16 avril 2020

bouquet tropical

j'ai craqué pour des découpes de fleurs tropicales 
il y a quelque temps...
je vous montre une des cartes que j'ai fait avec,
celle ci est une fleur de paradis...


Dies Find It Media Kampen et My Favorite Things
tampons Florilege et Feuille de papier
encre Distress et Hero Hues
papier Bristol

je joue avec:  

All Sort: quelque chose de neuf, les Dies
Crafty Catz: combo rouge rose et vert
Happy Little Stampers: avec des Dies
Sweet Stampers: clean et simple

merci de vos visites et prenez soin de vous.

Grab our logo  Crafty Catz Challenge Blog Badge

  Grab our Badge for your Blog!  Banner zum mitnehmen

10 commentaires:

  1. Love your Paradise flower card Fabiola a very clean and crisp looking card

    Anne

    RépondreSupprimer
  2. Some really lovely dies, great CAS card and lovely design. Thank you for joining our 'Old, New, Borrowed, Blue challenge at Allsorts.

    Kath x

    RépondreSupprimer
  3. This is so pretty. Thanks for sharing with us at Allsorts challenge.
    Lynn x
    DT

    RépondreSupprimer
  4. j'aime beaucoup le design et les couleurs
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  5. Fabulous creation! Beautiful flower.
    Thank you for sharing at Allsorts Challenge,
    welcome again;-))m

    RépondreSupprimer
  6. Very beautiful Fabiola.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs

    RépondreSupprimer
  7. J'adore les oiseaux de paradis! Je ne sais pas pourquoi, mais ça me fait penser à un perroquet. Super sympa ta carte! Biz

    RépondreSupprimer
  8. That bird of paradise die is gorgeous ! I NEED this :P

    RépondreSupprimer
  9. Fabelhaft gemacht! Gefällt mir total gut.
    Danke daß du bei den Sweet Stampers mitmachst.
    LG Dreja

    RépondreSupprimer