Translate

samedi 29 août 2020

ça fait longtemps!

cette année, les festivités se font rare
ma famille et mes amis me manquent...
j’espère que cette épidémie sera vite derrière nous
et que ces petits plaisirs de la vie seront de retour.

sur ce thème, une famille girafe...
j'aime tant ces jolis animaux si élégant.


je me suis amusé a la créer cette carte!

stencil Aladine et les ateliers de karine
encre Distress
tampon Florilege
papier Bristol et Folia

je joue avec:

Cardz4Galz: hello
Simon wednesday: tout va

 


merci de vos visites et prenez soin de vous.
 OUR BANNER FOR YOUR blogs Our blog badge

5 commentaires:

  1. Your Giraffes are so elegant looking. This is a stunning card. Thanks for joining us at Cardz4galz. Love Dawn x

    RépondreSupprimer
  2. Bonjour Fabiola. These giraffes certainly do look elegant. Love the colours. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz xx Lynda DT

    RépondreSupprimer
  3. Gorgeous card Fabiola :-) the giraffes are fabulous and I love the coloured stamping!! This is just awesome!! :-)

    Congratulations you have won the $25 voucher on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    Please email us
    simonsayschallenge@hotmail.com
    luv
    Lols x x x

    RépondreSupprimer
  4. Gorgrous card Fabiola :-) I love the colours and simple design, beautifully done.
    I did pop by on Wednesday to leave a comment, I don't know what happened to it but you have won the $25 voucher on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    Please email us
    simonsayschallenge@hotmail.com
    luv
    Lols x x x

    RépondreSupprimer
  5. Awww, j'adore!!!! Trop beau ces girafes!

    RépondreSupprimer