Translate

samedi 19 juin 2021

52 Christmas Card Throwdown #23

bienvenue pour le nouveau challenge de 

52 Christmas Card Throwdown

avec un thème cette semaine

qui est : 


un adorable thème proposé par notre hôtesse Tracy...
malheureusement, le gnome fait peu partie de mon matériel
mais j'ai trouvé cette très mignonne image de Marianne Design
qui m'a tapé dans l'œil
et voici ce que j'en ai fait...


matériel
papier Folia, Studio Light, Bazzil et Toga
image Marianne Design
die My Favorite Things et Memory Box

a vos papiers, tampons et autre
et venez jouer avec nous.
le thème est toujours noël
mais l'hiver est aussi accepté bien sûr...

je joue aussi avec:

All Sort: avec un nœud
Holly and Ivy. tout va




merci de vos visites et prenez soin de vous.



11 commentaires:

  1. A pretty Christmas card Fabiola, thanks so much for joining our Anything Goes/Buttons Bows theme at Allsorts challenge.

    RépondreSupprimer
  2. So adorable, Fabiola! Love those little gnome images - so perfect for the season as well! Thanks so much for playing at Sparkles!

    RépondreSupprimer
  3. Lovely subtle background and really great images too. Thank you for joining our 'Buttons and Bows' challenge at Allsorts.

    Kath x

    RépondreSupprimer
  4. Lovely Christmas card, love the paper strips and hanging hearts! Thanks for joining us at the Sparkles Christmas Challenge.

    RépondreSupprimer
  5. It is gorgeous and a lovely image, thanks for joining us at the Allsorts challenge, xxx

    RépondreSupprimer
  6. What a lovely festive card you made! I like your Gnomes :-))

    RépondreSupprimer
  7. Fabulous and lovely card!
    Thank you for sharing at Allsorts!
    Happy Mid Summer Fest;-))m

    RépondreSupprimer
  8. Je suis comme toi, des gnomes j'en ai pas des masses. Les tiens sont adorables!

    RépondreSupprimer
  9. Super cute card!!
    Thanks for playing along at Sparkles Christmas Challenge!

    RépondreSupprimer