Translate

vendredi 19 août 2022

cas only

 bon vendredi a tous

je suis enfin en vacance...

et je peux me consacrer a mes hobby

j'espère que j'aurais un peu de temps pour mes chers papiers...


aujourd'hui, je n'ai pas réussi a être plus sobre...

ce n'est pas ce que j'ai le plus de facilité a faire...

j'hésitais a lui donner un total look blanc

donnez moi votre avis...

voici ma carte:

matériel
die Memory Box
embossage Sizzix
papiers Mondi, Max Bringmann et Bristol
Wink of Stella

je joue avec:


merci de vos visites et prenez soin de vous.



6 commentaires:

  1. The embossed trees are so pretty behind your reindeer. Love all that wonderful white space. Thank you for joining us at CAS Christmas.

    RépondreSupprimer
  2. Simple, classy card Fabiola..I love it

    Anne

    RépondreSupprimer
  3. love your beautiful embossed pine tree behind your deer. such a pretty cas card. Thanks for joining us at CAS Christmas.

    RépondreSupprimer
  4. Very effective and elegant! Thanks for joining us over at the Holly and Ivy Christmas Challenge.

    RépondreSupprimer
  5. A beautiful CAS design with your embossed trees and lovely deer Fabiola! Thanks for sharing with us at CAS Christmas!

    RépondreSupprimer
  6. So simple and very elegant. Thanks for joining us at Make My Monday. Love Dawn x

    RépondreSupprimer