Translate

mercredi 1 mars 2023

un petit calin

bonjour a tous,

bienvenue en mars

le mois qui nous promet le printemps pour bientôt...

il est temps que je joue avec le challenge de Penny Black

que j'aime tout particulièrement

ce fut l'un des premiers avec lequel j'ai joué....

que de souvenirs...

 le thème est cœur

et voici ma carte:





ces mignons tampons de Penny Black sont tellement craquant
matériel:
tampons Penny Black
encre Distress, Versamark et Hero Art
crayons Caran d'Ache
poudre Wow
Glossy Accent Ranger

je joue avec:

Cardz4Galz: rouge rose et blanc
Cutie Pies: cœur
Incy Wincy: pets/ happiness
Penny Black: cœur/fleurs

merci de vos visites et prenez soin de vous.



8 commentaires:

  1. What an adorable addition to our current challenge gallery at cardz4galz. It is so pretty and those hearts are the perfect element for the bear. Johanna DT

    RépondreSupprimer
  2. An adorable image Fabiola and beautifully coloured! I love the sentiment too! Hugs Kate

    RépondreSupprimer
  3. simple card and simple card using our color challenge at C4Galz for White/Red/Pink, you did a great job at coloring, someone will be so lucky to get this card.

    RépondreSupprimer
  4. SO sweet - love the touch of gloss on the hearts!
    Thanks for playing at the Penny Black Saturday Challenge!
    Helen x

    RépondreSupprimer
  5. Cute card. Thanks for joining in with us at Cutie Pie for our February challenge.

    RépondreSupprimer
  6. trop craquant, j'adore
    bises
    céline

    RépondreSupprimer
  7. Bonjour Fabiola. What a very cute card. I love the simplicity. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz xx Lynda/Loopyloo DT

    RépondreSupprimer
  8. Bonjour Fabiola. A great take on our XOXO challenge - Thank you for joining us at The Alphabet Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    RépondreSupprimer