Translate

vendredi 14 juillet 2023

hola Lama

 comme souvent, je suis en retard pour participer

a mes challenges favoris...

le temps de trouver l'inspiration...

de créer quelque chose qui me plait...

de l'enregistrer...

souvent c'est trop tard!

est ce que cela vous arrive aussi!?

bon, cet après midi, je suis resté au frais

en jouant avec mes mignons lamas

et en voici un:




matériel
papiers Mondi, Bristol et Folia
encre Versamark et Hero Art
tampons et Dies My Favorite Things
embossage Cuttlebugs
poudre Wow

il est tout simple
mais si chou avec son pelage plein de coeur...
le troisième que j'ai fait aujourd'hui
mais le seul que je vous montrerai....
enfin on verra!

je joue avec:

Can You Handle the Pressure: embossage et étoiles
Crafty Catz: tout va
Cutie Pies: clean et simple et mignon
Male Room: voyage
Park Hopping. tout va

merci de vos visites et prenez soin de vous.


5 commentaires:

  1. What a clever way to use some embossed texture, and that is the cutest little heart covered llama! Thanks for sharing with us at Can You Handle the Pressure!

    RépondreSupprimer
  2. ❤️❤️❤️ this! This llama is absolutely irresistible! What a brilliant choice to pattern the lama and keep the background monochromatic! A perfect pairing! Thank you for playing with us at Park Hopping My Happy Place. Cheers, Makira

    RépondreSupprimer
  3. Aw cute llama, I love the pink on the white background.
    Thank you so much for joining us at Crafty Catz Challenge,
    this week we hope you will join us again,
    Crafty hugs,
    Bridget

    RépondreSupprimer
  4. OH! How wonderful, I love your heart Llama and wonderful card design. Thank you so much for joining us in our Travel challenge at The Male Room Good Luck and I hope you will join us in our next challenge.
    Faith DT

    RépondreSupprimer
  5. Very cute Llama on this gorgeous card. Thanks for joining us at The Cutie Pie Challenge. Pat K x

    RépondreSupprimer