Translate

mardi 1 septembre 2020

Christmas 24 septembre challenge

bonjour a tous,
aujourd'hui, je vous annonce une grande nouvelle pour moi
j'ai été invité comme nouvelle membre de l'équipe créative de
Christmas 24

je suis très honoré
et je remercie les créatrices du challenge
Mynnette et Jacqueline.

je vous présente le thème pour les 15 prochains jours:

nous voulons voir un animal de noël
ou d'hiver sur vos créations...

voici ma carte:


j'ai choisi ce mignon lapin de Lawn Fawn
après une réflexion intense...
j'avoue, j'ai réalisé plusieurs cartes différentes
pour ma première participation...

matériel
encre Distress et Hero Arts
tampon lawn Fawn
Dies Lawn Fawn et Memory Box
Wink of Stella
crayons Caran d'Ache
embossage darice
poudre Wow

je joue aussi avec:

Cardz4Guyz: explore outdoor
Christmas Craft All Year Round: 2 choses commençant par S
Sledge et Scarf
Crafty Hazelnut's: S comme Sledge
Crafty sentiment: tout va
Crimbo: tout va
Merry Little Christmas. tout va
Simon: tout va
Sweet Stampers: outdoor fun

merci de vos visites et prenez soin de vous.
Cardz 4 Guyz Grab our badge! Craftyhazelnut's Christmas Challenge
OUR BANNER FOR YOUR blogs Crimbo Crackers SPREAD THE MERRY LITTLE LOVE AND GRAB A BADGE!
 Banner zum mitnehmen

6 commentaires:

  1. I like the cute bunny, very nice card, fabiola. I glad you shared over at CCAYR. Thanks so much for playing at CCAYR. Martina - DT

    RépondreSupprimer
  2. A lovely seasonal card. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz. DT.

    RépondreSupprimer
  3. Hi Fabiola - delighted to have you joining the team. And you cute bunny is adorable and a super take on the theme. Deborah xx

    RépondreSupprimer
  4. Oh, félicitations, toi aussi, tu rejoins une nouvelle équipe!! C'est top et je te souhaite beaucoup de belle créations comme celle-ci!! Biz

    RépondreSupprimer
  5. OMG what a fun holiday card! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    RépondreSupprimer
  6. Sweet card!!! Thank-you so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope to see your beautiful creations in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    RépondreSupprimer