Translate

mercredi 11 septembre 2019

pas avant le 25

bonjour a tous,
hier, j’étais très inspiré, tout allait tout seul
mais malheureusement, je suis en retard pour inscrire ma carte 
au challenge pour laquelle je l'ai fait...
il y a seulement 24 heures dans une journée...

,


je ne me souviens pas de quand date ces papiers de scenic route
je les ai depuis si longtemps...
les dies florish, 25, boule de noël et le tampon
 sont de My Favorites Things
ainsi que le sketch.


je joue avec: 

ABC: Sparkles
Jingle Belles: avec 25/ les 12 jours de Noel
Happy Little Stampers: avec des dies
Sweet Stampers: avec un sentiment
Crafty Sentiment: avec des dies
Christmas At Sweet Stamping; decoration de noel

merci de vos visites et prenez soin de vous.



9 commentaires:

  1. This card is really fantastic.♥ Thanks a lot for joining us at our Use a Sentiment challenge by
    Sweet Stampers Challenge
    Hope to see you again.
    Hugs and greetings Angela DT

    RépondreSupprimer
  2. Love those colors for a holiday card ... so glad you celebrated the 12 Days of Christmas with us at Jingle Belles.

    RépondreSupprimer
  3. Such a beautiful card Fabiola.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    RépondreSupprimer
  4. This is so pretty! Thanks for joining us over at the CASS challenge with the optional twist of decorations.

    RépondreSupprimer
  5. An elegant and beautiful card, perfect for our challenge at CaSS this month. Thanks for playing along!
    Chris
    x

    RépondreSupprimer
  6. Beautiful Christmas card.
    Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge
    Julie T

    RépondreSupprimer
  7. A lovely Christmas card using those cute little dies! Thanks so much for joining us at Happy Little Stampers Anything Goes with Dies Challenge!

    RépondreSupprimer
  8. Wonderful sparkling Christmas card. Thank you for joining in the S and T challenge at ABC Christmas Challenge.
    Dorte x

    RépondreSupprimer